vertrek - Reisverslag uit Goirle, Nederland van josé hannie - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Goirle, Nederland van josé hannie - WaarBenJij.nu

vertrek

Blijf op de hoogte en volg josé

06 Juli 2014 | Nederland, Goirle

Klokslag negen uur stonden Jose en Godfried in Haps. De start van de reis naar Rome. Gestart in de gemeente Cuijk. Cuijk waar Jose en ik allebei geboren en elkaar hebben ontmoet op de zwemclub. Ongeveer 40 jaar geleden hebben we onze laatste vakantie samen gevierd met de rugzak en de trein naar Frankrijk. Nu gaat onze reis naar Rome.
Na een flink stuk taart, hmmmm, zijn we op de fietst gestapt. Eindelijk! Best spannend. Met de wind op de kop, kwamen in Boxmeer Berita tegen op de racefiets. Ze wenste ons een goede reis. Daarna door naar Reuver. Bij Ingrid en Cees werden we hartelijk ontvangen. Een fantastische kok maakt voor ons een lekkere maaltijd: courgettesoep met champignons en een heerlijk gebakken ei met spek.
Vince heeft Jose geleerd hoe we een reisverslag kunnen maken en foto's kunnen uploaden. Meteen een tekstje getypt en een foto geplaatst. haha
De toetjes gaan mee in de stuurtas. Nu verder naar Effelder Waldsee.

• 06 Juli 2014 - 18:12

Jan En Ineke:

Hallo José en Hannie,
    Jammer dat we het niet wisten anders hadden we jullie vanmorgen uitgezwaaid in Haps. Maar nu dan toch een heel geweldig goede reis gewenst en we zullen jullie blog met interesse volgen.
    Groetjes en liefs,
    Jan en Ineke

• 07 Juli 2014 - 08:29

Birgitta:

Hoi José en Hannie
    Ik wens jullie veel plezier op deze fietstocht en zal jullie bevindingen volgen!
    hartelijke groet Birgitta

• 07 Juli 2014 - 13:13

Anita Hamers:

Hoi Jozé en Hannie,
    Een hele goede reis met lekker weer en de wind mee!
    Geniet ervan.
    Groetjes, Erik en Anita

• 07 Juli 2014 - 13:36

Elseline Schouten:

Hoi José en Hannie,

Wat een avontuur! Volgens mij gaan jullie heel veel lol hebben met z'n tweetjes. Ik wens jullie een onvergetelijk mooie reis!

groeten, Elseline

• 07 Juli 2014 - 14:43

Inge Peperkamp:

Wat leuk José en Hannie om zo een beetje met jullie mee te reizen.
    Een hele mooie en goede reis gewenst!
    X Cees en inge

• 07 Juli 2014 - 15:18

Jan En Joke Oerlemans :

HalloJosé en Hannie,

Wat een avontuurlijke reis! RESPECT!!
    Laat veel van je horen wat dat is altijd leuk om te volgen.
    Een hele mooie, fijne en gezellige reis.
    De Oerlemanskes.

• 07 Juli 2014 - 17:46

Louis En Gerry:

Heel veel fiets. Plezier en jullie komen er wel audiëntie bij de paus? We volgen jullie blog.

• 07 Juli 2014 - 18:23

Trudie En Ruud :

Hoi Jose en Hannie
    Heel veel plezier en een goede reis we gaan jullie volgen bij deze monster prestatie.

• 08 Juli 2014 - 13:26

TREESJE:

Jose en Hannie, heel veel plezier samen , een echt avontuur , leuk om jullie te volgen lieve groet TREESJE

• 08 Juli 2014 - 13:38

Fran En Margriet:

Jose en Hannie.
    Wij wensen jullie toch wel een beetje beter fietsweer.
    Een goede reis .
    (was om 8 uur aanwezig om je uit te zwaaien,maar het eerste stukje reis ging per auto zodoende het uitzwaaien misgelopen)

• 09 Juli 2014 - 07:46

Frans Beurskens:

Hallo José en Hannie,
    Ik weet zeker dat jullie een onvergetelijke tocht tegemoet gaan. Veel plezier samen. Weinig pech, goed weer en de wind van achteren. Goed eten en genieten.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen

• 09 Juli 2014 - 21:00

Joop:

Ola JH
    Hoe is ?pédaleur de charme, Het is zeer stil daar in duitsland. ((-: hopelijk verloopt t allemaal volgens planning. Ontzettend veel plezier en energie gr XX Joop

• 11 Juli 2014 - 11:38

Ons Theet:

Geweldig. Is het er toch van gekomen.
    Geniet van elkaar en deze prachtige uitdaging.
    'n knuffel boordevol succes