Etappe 22, naar Montagnana - Reisverslag uit Montagnana, Italië van josé hannie - WaarBenJij.nu Etappe 22, naar Montagnana - Reisverslag uit Montagnana, Italië van josé hannie - WaarBenJij.nu

Etappe 22, naar Montagnana

Blijf op de hoogte en volg josé

28 Juli 2014 | Italië, Montagnana

Liggend in de tent, luisterend naar het tikken van de regen raapte Hannie al haar zangkwaliteiten bij elkaar en zong een prachtig verjaardagslied voor Jose. Alles nat ingepakt en weer op de fiets. We stopten voor koffie met gebak maar ze hadden alleen maar tiramisu. Ook lekker!
We hadden nu al zin in de lunch, cadeautje van Hanny van Engelen.
Nou die lunch was geslaagd. Het werd droog, het eten was fantastisch en de wijn smaakte voortreffelijk. Op de alcohol naar Montagnana en in de jeugdherberg overnacht. We hadden een vierpersoonskamer en die hing bomvol natte was en natte schoenen. Een prachtig ommuurd stadje met vriendelijke mensen. Jose werd nog geholpen met haar mobiele telefoon en internet. Helaas was de oplossing maar van korte duur, de volgende dag werkte internet niet meer. Aan eten nauwelijks toegekomen. De fiets van Hannie was gevallen en die heeft Jose met telefonische ondersteuning van Goof en Tom helemaal zelfstandig gerepareerd. Top!
Jose vond het een zeer geslaagde verjaardagsdag.

• 28 Juli 2014 - 15:32

Astrid En Peter:

Hallo doordouwers,
    Knap van jullie om met dat pokkenweer toch jullie kilometers te maken en ondertussen te genieten van de vergezichten, de Italiaanse geuren, drankjes en het lekkere eten. En het einddoel steeds dichterbij.

Groetjes van Astrid en Peter

• 29 Juli 2014 - 00:30

Joke:

Hallo dames,
    Op de eerste plaats nog van harte gefeliciteerd José met je verjaardag ,dat zal inderdaad wel een onvergetelijke dag zijn geworden. Maar Goof zingt toch ook altijd als jij jarig bent heb ik weleens gehoord. Wel leuk dat Hannie die traditie's zo snel overneemt! Wat een ongelooflijke reis zo op de fiets,diep respect. Geniet er nog van! Groetjes de Oerlemanskes