Cita di Castello - Reisverslag uit Città di Castello, Italië van josé hannie - WaarBenJij.nu Cita di Castello - Reisverslag uit Città di Castello, Italië van josé hannie - WaarBenJij.nu

Cita di Castello

Blijf op de hoogte en volg josé

03 Augustus 2014 | Italië, Città di Castello

Mooi weer, beetje miezer maar die wijt voor de zon. Effe langs de fietsenmaker voor de remmen van de fiets van Jose. Prachtig fietsenzaakje. Een oude schuur, vriendelijke man en erg behulpzaam. De remmen werden weer goed afgesteld en daar gingen we weer. Een lichte route op weg naar Assisi. Na 20 km vroegen we ons af waarom dit een lichte route was. De ene helling naar de andere kwam voorbij, het leek erop dat we ook de weg kwijt waren. Pauze! Lekker eten dat is goed voor de moraal. We troffen een ontzettende, knappe charmeur. Hij heeft ons knipogend uitgelegd dat we op de goede weg zaten. Geen helling meer op, zei hij. Prima ging het. Assisi bereikt maar het lag wel hoog. Stampend op de fiets naar boven. Laatste stuk de fiets geparkeerd en via voetpad omhoog. De stad verkend, kerken bekeken. Prachtig, hotel gezocht. La Sole heette het hotel, de fietsen in het restaurant, een eigen balkon. Fantastisch.