De kronieken van Narni vanuit Assisi - Reisverslag uit Narni, Italië van josé hannie - WaarBenJij.nu De kronieken van Narni vanuit Assisi - Reisverslag uit Narni, Italië van josé hannie - WaarBenJij.nu

De kronieken van Narni vanuit Assisi

Blijf op de hoogte en volg josé

03 Augustus 2014 | Italië, Narni

Lekker ontbijtje, de koffie niet de drinken. Automaat en dat in Italië. De kilometers gingen vlot. Hoezo vandaag een zware route? Spello bekeken, fantastisch. Prachtig. Echt een aanrader. Het landschap was echt mooi, wel heuvelachtig. We hadden besloten dat we het traject in stukjes zouden hakken in verband met de hitte. Na elke stijging drinken en iets eten, het ging vanzelf. Narni lag voor ons. Even overlegt of we in Narni een hotel zouden zoeken of dat we beneden zouden blijven. Narni ligt op een richel van een rots. We keken in het boekje, de top was niet te vermijden dan nu maar meteen. José vond een adres in een voormalig klooster, daar gingen we slapen, echte pelgrims. Narni is van een bijzondere schoonheid. Prachtig. Straatjes, veel straatjes met treden, niet te fietsen. Na veel gevraag kwamen we aan bij ons logeeradres. Prachtig gebouw. Lekker gegeten op piazza di gibraldi. De Italiaan vertelde ons dat er sinds 5 jaar veel toeristen waren omdat de film ' de kronieken van Narni ' hier was opgenomen. Veel Amerikanen komen naar Narni en dat is goed in deze tijd van economische crisis.