Nierstein-Ottenheim-Bretten - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van josé hannie - WaarBenJij.nu Nierstein-Ottenheim-Bretten - Reisverslag uit Nierstein, Duitsland van josé hannie - WaarBenJij.nu

Nierstein-Ottenheim-Bretten

Blijf op de hoogte en volg josé

12 Juli 2014 | Duitsland, Nierstein

Heerlijk ontbijt en dan op weg. Het weer is opgeklaard, een strakke blauwe lucht.
Gaat fantastisch totdat we op een mountainbikeroute terecht komen. Het leem plakte aan de fietsbanden, onze fietsskills werden getest. Na 5 km kwamen we weer op geasfalteerde weg. Gas erop. Tijdens deze route komen we veel leuke mensen tegen op de fiets die allemaal erg behulpzaam zijn. Als we even stil staan langs de kant van de weg om op het kaartje te kijken, stoppen er al auto´s om te vragen of ze ons kunnen helpen. We komen aan in Ottenheim en we zetten hier de tent op. ´s Avonds heerlijk gegeten en een fles wijn uit de supermarkt in de tent soldaat gemaakt. Heerlijke wijn! De volgnde dag om half tien op de fiets, op naar Bretten. Het gaat voorspoedig tot aan Bruchsal toen kwamen er heuveltjes, op en af, op en af. In het boekje werd beschreven dat het pas vanaf Bretten pittig zou worden........ Bretten een prachtig plaatjes met mooie terassen. Lekker een Weizen gepakt en toen brak het onweer los. Snel een hotel opgezocht. Morgen weer een nieuwe dag met als uitdaging de eerste serieuze heuveltjes. Pff.

• 13 Juli 2014 - 09:00

Godfried:

Hallo meiden. Wat een fantastisch reisverslag. Nu nog fantastisch weer: het komt eraan!
    Gisterenmorgen paspoort in erftstad opgehaald bij camping Libanese see. Fotootje gemaakt van de befaamde plek waar het verloren ging en dankzij Antonius, die goede vrind, is teruggevonden. Fijne reis en we zijn nu al benieuwd naar jullie volgende verslag.
    Xxx

• 14 Juli 2014 - 16:03

Ria:

Ha dames

Wat leuk om jullie verslagen te lezen. Hartstikke leuk geschreven, veel humor.
    Waarschijnlijk soms vooral achteraf. !! Trouwens die beloningen op het einde van de dag komt me zó bekent voor en is trouwens al gauw een heel prettige gewoonte !

We zijn net terug van een lang weekend met alle kinderen (van mij) daarom nu pas mijn eerste reactie.
    Jullie zijn op jullie weg naar Rome behoorlijk goed ingezegend. Voordeel is dat het niet veel erger kan worden en dus alleen maar kan meevallen.
    Dat hoop ik tenminste wel voor jullie.
    Vlgs mij was ons moeder toch in de buurt en heeft zij jullie naar Antinius gestuurd, want dat was toch haar grote favoriet als ze wat kwijt was.
    Lieve Jose en Jannie, ik hoop dat het weer nu beter wordt of is geworden. Ik reis en geniet een beetje met jullie mee en... laat die lekkere beloningen maar goed smaken.
    Tot de volgende keer Ria

• 15 Juli 2014 - 22:57

Trudie En Ruud:

Hallo dames,
    Heel leuk om het reisverslag te lezen. We zijn steeds benieuwd naar de vorderingen en hopen dat jullie het vooral leuk vinden om deze topprestatie te leveren. Hopelijk blijft het weer nu beter dan dat jullie gehad hebben. We blijven jullie volgen. Succes..