De alpen over, Italie bereikt - Reisverslag uit Glorenza, Italië van josé hannie - WaarBenJij.nu De alpen over, Italie bereikt - Reisverslag uit Glorenza, Italië van josé hannie - WaarBenJij.nu

De alpen over, Italie bereikt

Blijf op de hoogte en volg josé

28 Juli 2014 | Italië, Glorenza

Op weg naar Merano in de stromende regen. Prachtige omgeving in grijze tinten. Geen gezeur, de vaart erin. Tijdens een heftige afdaling over een niet geplaveide weg, gaven de remmen van Jose het bijna op.
Dit was geen prettig gevoel dus snel op zoek naar een fietsenzaak en gevonden. De remmen werden hersteld, nieuwe remblokjes erop en we konden weer verder.
De regen viel in bakken neer, we hadden geen droge draad meer aan ons lijf, we kwamen aan in Merano. Nog steeds heftige regenbuien, geen zin om Merano te aanschouwen. We fietsten door naar Bolzano. Toen we in Bolzano aankwamen, werd het zowaar droog. We vonden een kamer in de wijk Dolomiti. De fietsen werden 's nachts in het restaurant gezet.
We hebben 's avonds in het centrum van Bolzano nog een lekker een biertje gedronken, al was de temperatuur niet zomers.

• 28 Juli 2014 - 14:54

Godfried: